domingo, 22 de junio de 2008

Vendetta

¿On estaves tu quan Espanya es va prendre la revenja contra Itàlia després d'aquell mític partit del Mundial de 1994 on Tassotti li va trencar el nas a Luís Enrique i l'àrbitre no hi va pitar res?

¿On estaves tu 14 anys després? ¿On estaves el dia de la 'Vendetta'?

Jo estava al Café am Neuensee de Tiergarten, al costat mateix de l'embaixada espanyola. Al final de la segona part va començar una tormenta estiuenca espectacular que va fer que tots fugiren o anaren a refugiar-se baix un sostre. Però jo tenia un paraigües i vaig obrir-lo, i vaig romandre sentat amb 3 amics més, soles com illes on feia 5 minuts hi havia 400 persones.

I d'aquesta manera, acurrucats a l'empar del paraigües, vam patir en la pròrroga i agonitzar als penalts. Però el dia de la 'Vendetta', ni la plutja més salvatge va aconseguir que deixàrem de costat la nostra Selecció.

Cesc va marcar el definitiu. I vam esclatar d'alegria per Tiergarten.

JULI

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Que passa boig!!

Jo estava al pis, soles en el terrores, suant i patint com un poll, i amb examen de fred el dilluns a les 9 i mitja del matí.

Esta nit actualitzaré amb una coseta sobre el tema.

I comentar també, l'entrada anterior. Mira que fardarieu de xiques per Berlin.

Feia bon solet i ja veig que ho passareu d'allò mes bé.

Molta enveja em doneu.

Au crack, i a pels rusos, jaja.

Joan Roigé dijo...

Jo estava com només podia estar, amb els amics i una estrella damm fresqueta al bar...

Àlbert dijo...

Jo vaig vore el partit en un pub irlandés al centre de Cph, amb 3 amics portuguesos (dos xiques i un xic) que van estar animant tot el rato a Espanya com si fos la seua selecció! Unes cervessetes, uns cacahuets, uns nachos... de lujo! Però el millor la companyia.

Ara a pels russos comunistes!! Tipet a favor de qui anirà??

Àlbert

Anónimo dijo...

Tipet anà a favor dels russos encara q no serví de molt.

El partit contra itàlia me'l vaig perdre, oooooh, perquè anava a Saragossa a veure a la meua amiga, eixa que té un nom que no em pega. El de Rússia me'l vaig perdre per veure un concert de la gossa sorda, tampoc m'empenedisc i la final estava destruït tombat al llit. No obstant, sé com han quedat.

Pel que fa a la visita de les tipetes, me n'alegre que aprofitaren que encara esteu per ahí per fer un bon viatge, supose que no tindrà res a veure amb el l'eurotip que férem nosaltres però haurà estat bé.

Amb la Malaguenya com va??

Salut!!

Joan Roigé dijo...

Bé, explicaràs el teu viatge a Ca Sijbren o què?